„Navrhuji loga, jednotné vizuální styly a základní strategii značek. Dávám významům originální výraz a píšu o tom blog. Designuju si život tak, abych to ve zdraví přežil až do smrti. Stejně budu přistupovat také k vaši značce.“

 
 

Připravte se na změnu, pak vám pomohu:

  • Být vidět

  • Mít vyšší hodnotu

  • Vypadat profesionálně

  • Být jiný než konkurence

  • Lépe prodávat

 

Ovládám tyto disciplíny


Tvorba jednotného vizuálního stylu



Redesign stávajícího loga a identity



Vizuální audit značky a konzultace



Realizoval jsem

 

Kurátorsky oceněno na odborném serveru Brandingserved.com

 

Pracuji systematicky

Rešerše

Budu se ptát a budu zvědavý. Najdeme skutečný význam vaší firmy, se kterým budeme dále pracovat. Prozkoumáme přímou konkurenci, abychom ji mohli nechat míle pozadu.

Tvorba

Jakmile poznám váš byznys a pochopím jeho význam, mohu začít designovat výraz vaší firmy. Vaše logo ponese základní hodnoty a celkový vizuální styl bude pro vaše zákazníky srozumitelný.

Distribuce

Poskytnu vám moderní on-line nástroje, se kterými budete mít firemní vizuální identitu vždy po ruce. Profesionální dojem netvoří pouze identita samotná, ale také způsob, jak s těmito prvky pracujete.


Mám know-how a praxi

11

Let praxe v oboru
grafického designu

11 000

Hodin strávených
v grafických programech

230

Různých úspěšně
dokončených poptávek

2 300

Followerů z celého světa
na Behance


Klienti jsou spokojeni

„Pan Chlebus mne mile překvapil velkým zájmem proniknout do „tajů“ naší výroby. Citlivě přepracoval a modernizoval vizuální charakter naší společnosti. Naše logo, barvy, ilustrace a písmo mají nyní jednotný charakter.“

Ing. Luboš Smutný

Jednatel AGROSOFT, Tábor

„Jiřího předností je preciznost a smysl pro detail. Typografie a její pravidla jsou jeho koníčkem. To vás může při spolupráci mírně vytáčet, ale rozhodně se pak díky tomu můžete chlubit profesionálním vizuálem.“

MgA. Anna Krutová

Režisérka, Brno

„S Jirkou spolupracuji téměř 10 let a již od počátku mě fascinoval svým citem i zásadovostí. Je silnou osobností, která ví, co dělá. Má jasnou představu a umí o ní diskutovat. Za svou prací si stojí a nemá rád polovičaté realizace.“

Mgr. Daniel Cieślar

Jednatel agentury Dokořán, Karviná


 

Z mého blogu

 
Komoditu nikdo nechce, designujte význam


Komoditu nikdo nechce, designujte význam

Proč se (samotné) logo zbytečné


Proč se (samotné) logo zbytečné

6 ran, které usmrtí každé logo


6 ran, které usmrtí každé logo


Budeme si rozumět?

 

Jste na správném místě, pokud:

  • hledáte proaktivního designéra
  • chcete se nechat inspirovat
  • máte odhodlání ke změně
  • víte, jaké máte poslání

Zdvořile odmítám, když:

  • jediné, co vyžadujete, je logo
  • chcete všechno za 10 000 Kč
  • spěcháte a včera bylo pozdě
  • nemáte čas se tomu věnovat
 

Potřebujete být vidět?

 

Každý nadějný projekt si zaslouží úvodní konzultaci zdarma.