„Nejchytřejší rostlina ve vašem domě.“


Zadání projektu

Flyhard je módní značka a zároveň tým lidí organizující události soustředící se kolem paraglide sportu. 

Mým úkolem bylo vytvořit logo a vizuální styl s čitelným, ale zároveň decentním odkazem na paragliding, aby dokázal oslovit i klienty, kteří nejsou přímo s tímto typem sportu spojeni. V rámci projektu jsem navrhnul i claim značky – The life we fly.


Geneze loga

Flyhard je značka, za kterou stojí dlouholetá zkušenost a nadšení tří kamarádů, kteří mají veskrze rádi přírodu a fascinuje je nejvíce právě to, co člověku dáno není - létání.

Navržené logo Flyhard se inspiruje krásou přírody (fascinující stavba křídel), nejlepšími letci, vizuálním vjemem paraglide křídel a také křivkama lidského těla, které není robot, nýbrž flexibilní organismus. Tyto veličiny předurčily tvar loga Flyhard, jeho zaoblenost, dynamiku a moderní vzhled.


Finalizace symbolu

Symbol je možné používat jako samostatné křídlo, nebo ve spojení s písmenem y, které vtipně doplňuje ideu o celý „padák“. 

Vyjadřuje symbol vítězství, které k Flyhard značce patří, jelikož se jeho členové aktivně zúčastňují různých soutěží a sami je i organizují.


Typografie

Není na světě kvalitní identity, která by nekorespondovala s firemním písmem. Nejen logo, ale také každý text s sebou nese vizuální hodnoty, které divák prožívá a ukládá tyto postřehy do jednoho šuplíku. Písmo je proto jeden ze zásadních nositelů firemní identity a proto bylo pro jeho výběr a určení provedeno nesčetně mnoho testování.

V naprosté symbióze se symbolem bylo vybráno písmo bezpatkové, se zaobleným charakterem všech svých křivek. Písmem firmy flyhard je Max FF, které navrhnul dánský designér Morten Olsen.


Ukázky aplikací

 
 

Potřebujete něco takového?


Podívejte se na další realizované projekty